FAQ

Veel gestelde vragen

Bestellen

Ophalen
Als je op een werkdag voor 11:00 besteld kun je het dezelfde dag nog ophalen aan de counter van de desbetreffende vestiging tussen 12.00 en 13.00 uur. 

Wat gebeurt er als ik een bestelling plaats na 11:00 uur?​
Als je jouw bestelling plaatst na 11:00 uur, dan zal de bestelling voor de eerste volgende werkdag klaarstaan.

Wat gebeurt er als ik de bestelling niet ophaal?
Wij bewaren je bestelling tot uiterlijk 14.00 uur i.v.m. hygiene normen. 

Kan mijn bestelling nog aangepast worden?
Soms kan het gebeuren dat je iets vergeet of de afhaallocatie verkeerd hebt ingevoerd. In dat geval kan je het beste bellen naar de desbtreffende locatie ( zie contactgegevens ).
Dan passen wij je bestelling aan of kan jij nog iets toevoegen aan de bestellling. Afrekenen kan dan ter plekke.

Bestelling annuleren 

Hoe kan ik bestelling annuleren?

Een bestelling kan alleen op de dag zelf voor 11.30 uur telefonisch bij de juiste locatie geannuleerd worden. Na 11.30 uur kan de bestelling niet meer geannuleerd worden aangezien wij de bestelling vers maken voor iedere order.

Hoe snel krijg ik mijn geld weer teruggestort?
Als de annulering juist is ontvangen zal uw geld binnen 14 dagen worden teruggestort. 

-X- SOOF